تبلت‌های گلکسی تب A9 و A9 پلاس سامسونگ احتمالاً به‌زودی معرفی می‌شوند

زمان زیادی از معرفی آخرین تبلت سری گلکسی تب A سامسونگ می‌گذرد و کاربران منتظر معرفی نسل جدید آن هستند. حالا به‌نظر می‌رسد کره‌ای‌ها روی تبلت‌های گلکسی تب A9 و A9 پلاس کار می‌کنند.

به‌تازگی گلکسی تب A9 در وب‌سایت Safety Korea رؤیت شده و مدل پلاس این تبلت هم تأییدیه بلوتوث دریافت کرده است. علاوه‌براین، گلکسی تب +A9 در بنچمارک گیک‌بنچ حضور داشته و تصویر زنده مدل استاندارد این تبلت هم افشا شده است.

گلکسی تب A9 و A9 پلاس در راه بازار

طبق گزارشی، گلکسی تب A9 به‌تازگی موفق به کسب تأییدیه FCC و وای‌فای شده است. حالا هم شاهد کسب تأییدیه بلوتوث و BIS توسط مدل پلاس این تبلت هستیم. همچنین مدل پلاس در بنچمارک گیک‌بنچ هم رؤیت شده است که بخشی از مشخصات فنی‌اش را در اختیار ما قرار می‌دهد.

تصویر منتسب به گلکسی تب A9

گلکسی تب +A9 شماره مدل SM-X216B را یدک می‌کشد و از بلوتوث ۵٫۱ پشتیبانی می‌کند. با توجه به کسب تأییدیه BIS توسط این تبلت، کاربران در هند هم به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.

طبق گیک‌بنچ، تبلت آینده سامسونگ به تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ مجهز می‌شود که دارای پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۱۹ است. این تبلت ظاهراً ۴ گیگابایت رم خواهد داشت و به‌طور پیش‌فرض اندروید ۱۳ با رابط کاربری One UI 5.1 را اجرا خواهد کرد. درحال‌حاضر اطلاعات بیشتری درباره این تبلت منتشر نشده است.

براساس تأییدیه‌هایی که گلکسی تب A9 کسب کرده، این تبلت یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی خواهد داشت. این دستگاه از دوربین اصلی تکی بهره می‌برد، پورت USB-C و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون دارد و همچنین از شبکه LTE پشتیبانی می‌کند.

درحال‌حاضر نمی‌دانیم سامسونگ چه زمانی می‌خواهد از تبلت‌های سری گلکسی تب A9 رونمایی کند، بااین‌حال احتمالاً در دسامبر سال جاری میلادی این تبلت‌ها معرفی می‌شوند.

 

موارد مرتبط با این موضع:

درباره ی کامران جوادی