گلکسی S23 FE و تب S9 FE احتمالاً در فصل چهارم ۲۰۲۳ معرفی می‌شوند

مدت‌هاست شاهد انتشار شایعات درباره گلکسی S23 FE و تبلت گلکسی تب S9 FE هستیم و حالا یکی از منابع دنیای فناوری می‌گوید که این محصولات در فصل چهارم سال جاری میلادی از راه می‌رسند. ظاهراً در کنار این دستگاه‌ها، با چندین محصول اینترنت اشیا هم روبه‌رو می‌شویم.

طبق ادعای منبعی به نام «مکس جمبور»، این محصولات در نمایشگاه IFA برلین که چند روز دیگر شروع می‌شود، معرفی نخواهند شد و سامسونگ به‌دنبال معرفی آن‌ها در فصل چهارم سال جاری میلادی است. این گفته جمبور با شایعات گذشته مبنی بر رونمایی از این محصولات در ماه سپتامبر متفاوت است. علاوه‌براین، یکی از مدیران سامسونگ از معرفی گلکسی S23 FE در آینده نزدیک خبر داده بود.

مشخصات احتمالی گلکسی S23 FE و تب S9 FE

طبق شایعات، گلکسی اس ۲۳ اف‌ای به نمایشگر ۶٫۴ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز می‌شود. این دستگاه احتمالاً با توجه به بازار هدف تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا اگزینوس ۲۲۰۰ خواهد داشت.

انتظار می‌رود گلکسی S23 FE به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به‌همراه دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شود. طبق رندرها، این دستگاه از طراحی مشابه سری گلکسی S23 بهره می‌برد.

در کنار این گوشی هوشمند، باید منتظر معرفی تبلت گلکسی تب S9 FE هم باشیم. این تبلت در دو نسخه وارد بازار می‌شود: استاندارد و پلاس که به‌ترتیب نمایشگر ۱۱ و ۱۲٫۴ اینچی خواهند داشت. این تبلت‌ها احتمالاً به تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ و حداکثر ۸ گیگابایت رم مجهز خواهند شد.

درحال‌حاضر اطلاع چندانی درباره قیمت این محصولات نداریم، اما احتمالاً گلکسی تب S9 FE با قیمتی نزدیک به ۵۵۰ دلار روانه بازار خواهد شد. سامسونگ چند وقت پیش از تبلت‌های سری گلکسی تب S9 ازجمله مدل تب S9 اولترا رونمایی کرد.

انتظار می‌رود در هفته‌های آینده شاهد انتشار گزارش‌ها و رندرهای بیشتری از گلکسی S23 FE و همچنین تبلت‌های سری گلکسی تب S9 FE باشیم.

 

 

موارد مرتبط با این موضع:

درباره ی کامران جوادی