قیمت گلکسی تب S9 FE و FE پلاس افشا شد؛ احتمال معرفی در آینده نزدیک

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات درباره تبلت‌های سری گلکسی تب S9 FE هستیم. حالا قیمت گلکسی تب S9 FE و S9 FE پلاس برای بازارهای اروپایی افشا شده است.

چند وقت پیش شاهد افشای قیمت این تبلت‌ها برای بازار هند بودیم که شباهت آن‌ها با قیمت تبلت‌های عادی سری گلکسی تب S9 را نشان می‌داد. حالا چنین موضوعی را برای قیمت این محصولات در بازار اروپا هم شاهد هستیم.

قیمت احتمالی سری گلکسی تب S9 FE

طبق اطلاعات جدید، گلکسی تب S9 FE به نمایشگر ۱۱ اینچی و مدل پلاس به صفحه‌نمایش ۱۲٫۴ اینچی مجهز می‌شود. مدل استاندارد در نسخه مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ظاهراً قیمتی برابر ۵۴۹٫۹۹ یورو دارد. مدل پلاس در نسخه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۷۴۹٫۹۹ یورو به فروش می‌رسد. این قیمت‌ها مربوط به نسخه پایه و وای‌فای است.

قیمت این تبلت‌ها در بازارهای اروپایی به‌خاطر مالیات و تعرفه واردات متفاوت خواهد بود؛ بااین‌حال، نباید شاهد اختلاف فاحشی میان آن‌ها باشیم. درحقیقت قیمت ۵۵۰ یورو افشاشده برای گلکسی تب S9 FE مشابه قیمت آن برای بازار هند و نزدیک به ۶۰۰ دلار است. این درحالی است که گلکسی تب S7 FE با نمایشگر ۱۲٫۴ اینچی با قیمت ۵۲۹ دلار روانه بازار شد.

تبلت‌های گلکسی تب S9 FE و FE پلاس نسخه ارزان‌تر تبلت‌های عادی سری گلکسی تب S9 محسوب می‌شوند. درحالی‌که نسخه‌های عادی به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز شده‌‌اند، نسخه‌های FE با اگزینوس ۱۳۸۰ از راه می‌رسند.

سامسونگ هنوز تاریخی برای معرفی این تبلت‌ها اعلام نکرده است، اما با توجه به افزایش حجم اطلاعات افشاشده درباره آن‌ها و البته انتشار صفحه پشتیبانی‌شان، انتظار داریم در آینده نزدیک معرفی شوند.

 

موارد مرتبط با این موضع:

درباره ی کامران جوادی