مینگ-چی کو: اپل تا سال ۲۰۲۴ آیپد جدیدی به بازار عرضه نخواهد کرد

براساس آخرین اطلاعات به اشتراک گذاشته‌شده از طریق «مینگ-چی کو»، تحلیلگر معروف اپل، ظاهراً این شرکت قصد ندارد امشب یا در دنباله سال جاری میلادی مدل جدیدی از آیپد معرفی کند.

مینگ-‌چی کو با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به این موضوع اشاره کرده که بسیار بعید است اپل مدل‌های جدید آپید را تا قبل از پایان سال ۲۰۲۳ رونمایی کند. البته وی اطلاعات بیشتری در مورد آیپدهای جدید اپل منتشر نکرده است.

چه زمانی منتظر رونمایی از نسل جدید آیپد اپل باشیم؟

یکی از منابع آگاه بازار با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو چین اعلام کرده بود که اپل قصد دارد نسل ششم آیپد ایر را در ماه اکتبر رونمایی کند.

«مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ نیز در گزارش دیگری به این موضوع اشاره کرده بود که اپل ظاهراً روی توسعه آیپد ایر جدید با مشخصات بهبودیافته کار می‌کند. وی در آخرین پادکست خود به این موضوع اشاره کرده بود که دستگاه جدید احتمالاً در ماه اکتبر عرضه می‌شود.

با توجه به آخرین توییت مینگ-چی کو، به‌نظر می‌رسد که عرضه آیپد ایر جدید در ماه اکتبر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. هفته گذشته، وی اعلام کرد که اپل احتمالاً دیگر قصد ندارد مدل جدیدی از مک‌بوک با تراشه‌های سری M3 در سال جاری عرضه کند. درمجموع، پس از رویداد Wonderlust برای رونمایی از سری آیفون ۱۵، ممکن است اپل دستگاه‌های دیگری معرفی نکند و شانس رونمایی از محصولات جدید حداقل تا پایان ۲۰۲۳ ضعیف‌تر می‌شود.

مینگ-چی کو، درواقع ساعاتی قبل از رویداد معرفی آیفون ۱۵ چنین پستی را منتشر کرده است و باید دید واقعاً تا چه اندازه این اطلاعات صحت دارد و درنهایت اپل چه دستگاه‌هایی را در سبد محصولات خود تا سال آینده رونمایی خواهد کرد.

موارد مرتبط با این موضع:

درباره ی کامران جوادی